TC Galeria je mesto susreta različitih kultura, potrošačkih navika, brendova, vrsta zabave, ali pre svega mesto vrhunske usluge. Zato smo od prvog dana prepoznali potrebu da budemo tu i da ponudimo najbolje i najatraktivnije. Apoteka BENU Galeria i njen tim na čelu sa našom dragom upravnicom Sanjom Andrić, čiji se vedar duh i optimizam prenose i na posetioce, često su nam podrška u realizaciji najrazličitijih ideja, promotivnih kampanja i drugih vidova komunikacije sa našom ciljnom grupom.
Tako je bilo i sada, kada smo uz podršku tima magazina „Grazia“ i našeg mladog digital tima BENU-a organizovali promociju brenda „LOVREN“ za poseban auditorijum – ljude kojima je komunikacija na društvenim mrežama znak prepoznavanja. Popularno nazvani influenseri, obožavani ili osporavani, oni izazivaju veliko interesovanje, brojem svojih pratilaca, svojim atraktivnim pristupom i preporukama. Sviđalo se to nekome ili ne, njima se veruje i oni su ti koji će mlade ljude dovesti do prodajnog mesta pre nego bilo koja druga medijska aktivnost.
Zato smo poželeli da sa njima podelimo utiske o našem brendu koji se polako pozicionira svojim kvalitetom. I došli su, da se družimo, da saznaju više, da upoznaju naš brend. U apoteci posebno dekorisanoj za ovu priliku, ali i dalje sa prvenstvenom aktivnosti usluge pacijenta, više od dva sata družili smo se i pričali o LOVRENU. Ivana Radaković iz kategori tima istakla je šta je to posebno u našem brendu, rekavši da smo upravo želeli da u svom asortimanu imamo brend dekorativne kozmetike koji se može naći samo u apoteci. „Bilo da birate kremu ili šampon, maskaru ili neki drugi proizvod, iza svakog stoji kvalitetna formula i atraktivan dizajn. Takođe, naše cenovno osetljivo tržište veoma lepo je prihvatilo LOVREN – istakla je Ivana.
Verujemo da će vam se već na nekoj mreži pojaviti naš brend. Zapratite, podelite, tagujte i probajte. Jer, jedan je LOVREN!