Saopštenja

[Translate to EL Parma RS-SR:] Promotion of the new brand LOVREN

TC Galeria je mesto susreta različitih kultura, potrošačkih navika, brendova, vrsta zabave, ali pre svega mesto vrhunske usluge. Zato smo od prvog dana prepoznali potrebu da budemo tu i da ponudimo najbolje i najatraktivnije. Apoteka BENU Galeria i njen tim na čelu sa našom dragom upravnicom Sanjom Andrić, čiji se vedar duh i optimizam prenose i na posetioce, često  su nam podrška u realizaciji najrazličitijih ideja, promotivnih kampanja i drugih vidova komunikacije sa našom ciljnom grupom.

Tako je bilo i sada, kada smo uz podršku tima magazina „Grazia“ i našeg mladog digital tima BENU-a organizovali promociju brenda „LOVREN“ za poseban auditorijum – ljude kojima je komunikacija na društvenim mrežama znak prepoznavanja. Popularno nazvani influenseri, obožavani ili osporavani, oni izazivaju veliko interesovanje, brojem svojih pratilaca, svojim atraktivnim pristupom i preporukama. Sviđalo se to nekome ili ne, njima se veruje i oni su ti koji će mlade ljude dovesti do prodajnog mesta pre nego bilo koja druga medijska aktivnost.

Zato smo poželeli da sa njima podelimo utiske o našem brendu koji se polako pozicionira svojim kvalitetom. I došli su, da se družimo, da saznaju više, da upoznaju naš brend. U apoteci posebno dekorisanoj za ovu priliku, ali i dalje sa prvenstvenom aktivnosti usluge pacijenta, više od dva sata družili smo se i pričali o LOVRENU. Ivana Radaković iz kategori tima istakla je šta je to posebno u našem brendu, rekavši da smo upravo želeli da u svom asortimanu imamo brend dekorativne kozmetike koji se može naći samo u apoteci.  „Bilo da birate kremu ili šampon, maskaru ili neki drugi proizvod, iza svakog stoji kvalitetna formula i atraktivan dizajn. Takođe, naše cenovno osetljivo tržište veoma lepo je prihvatilo LOVREN – istakla je Ivana.

Verujemo da će vam se već na nekoj mreži pojaviti naš brend. Zapratite, podelite, tagujte i probajte. Jer, jedan je LOVREN!

 

Preuzimanje fotografija

572 KB